Szanowni Państwo,

       

         Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usługi Zarządzanie najmem. Obsługujemy lokale mieszkalne na terenie Wrocławia. Oferujemy kompleksową opiekę nad Państwa nieruchomością.

 

Powierzając swoją inwestycję profesjonalistom oszczędzacie Państwo czas, minimalizujecie ryzyka związane z najmem, optymalizujecie zysk z inwestycji.

 

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Poniżej zamieszczamy szczegółowy  zakres usług, który  może być zmodyfikowany w uzgodnieniu z klientem.

 

W przypadku większej liczby lokali przekazanych do zarządzania stawka wynagrodzenia jest negocjowana indywidualnie.

 

Pracujemy na podstawie umowy o zarządzanie lokalem i pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego. Zainteresowanym prześlemy wzory dokumentów.

 

Pytania i zgłoszenia  proszę kierować:

gmalczewski@cortenieruchomosci.pl

tel. kom.: 603-273-873

 

STANDARDOWY ZAKRES USŁUGI:

I. Czynności przygotowawcze

  • uzgodnienie z Zamawiającym profilu poszukiwanych najemców, warunków najmu etc.
  • przygotowanie oferty najmu lokalu w tym dokumentacji zdjęciowej, treści ogłoszeń etc.,
  • dokonywanie ogłoszeń i innych działań marketingowych zmierzających do znalezienia najemcy,
  • prezentacje potencjalnym najemcom,
  • weryfikacja i selekcja potencjalnych najemców według kryteriów uzgodnionych z Zamawiającym,
  • przygotowanie umowy najmu,
  • podpisanie umowy najmu,
  • odbiór kaucji od Najemcy,
  • wydanie Lokalu Najemcy (protokół zdawczo – odbiorczy, dokumentacja fotograficzna, stan liczników),
  • niezbędne do należytego wykonania umowy kontakty z Zarządcą Wspólnoty Mieszkaniowej / Spółdzielnią Mieszkaniową;

II. Bieżąca obsługa najmu

  • odbiór i rozliczenie płatności od Najemcy,
  • przekazanie Zamawiającemu czynszu najmu pomniejszonego o wynagrodzenie Zarządzającego,
  • uregulowanie opłat eksploatacyjnych na rzecz Wspólnoty/Spółdzielni Mieszkaniowej oraz dostawców mediów,
  • monitoring płatności i stanu technicznego Lokalu,
  • przekazywanie w formie pisemnej do ostatniego dnia każdego miesiąca Zamawiającemu raportu z podjętych działań, stanu płatności, otrzymanych rozliczeń mediów, zgłoszonych awarii etc.
  • kontakt z Najemcami/lokatorami,
  • rozwiązywanie występujących problemów wynikających ze zgłoszonych usterek, awarii sprzętu AGD, instalacji technicznych etc.
  • podejmowanie działań windykacyjnych w przypadku zaistnienia zaległości w płatnościach Najemcy,
  • rozliczanie okresowego opłat eksploatacyjnych na podstawie stanu liczników, zawiadomień od zarządcy, rachunków i rozliczeń dostawców mediów (energia elektryczna, gaz);

III. Zakończenia umowy najmu

  • odbiór Lokalu od Najemcy (protokół zdawczo – odbiorczy, dokumentacja fotograficzna, stan liczników) z uwzględnieniem stwierdzonych wad, uszkodzeń, stopnia zużycia Lokalu,
  • rozliczenie kaucji,
  • przedstawienia końcowego pisemnego raportu Zamawiającemu

IV. Koszty

Stawka podstawowa to 12% czynszu najmu Lokalu miesięcznie, brutto;

Jak? Potrącane przez Zarządzającego z miesięcznych opłat uzyskanych od Najemcy.

Bez opłaty w okresach, gdy Lokal nie jest wynajęty.

Bez opłaty wstępnej;

Zamawiający ponosi koszty:

  • pełnomocnictwa (jednorazowo),
  • prac zleconych przez Zarządzającego w porozumieniu z Zamawiającym takich jak: usuwania awarii, usterek, dodatkowe sprzątanie Lokalu, bieżąca konserwacja Lokalu, ubezpieczenie Lokalu.

Zamawiający we własnym zakresie rozlicza podatek dochodowy.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

 

 

 

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem